marți, 24 noiembrie 2009

Doi cai...putere

Eu-"Nils, să vă acoperiţi faţa, ajungeţi pe you tube"
MIRC- ar fi fost frumos, să-i dăm şi un volan =))
Alexe, omul ce stătea pe capra căruţii (de ce i-o zice capră? De ce nu mânz?) - exact, am putea ajunge pe you tube.
Ea, doamna, din imagine, s-a intitulat Zambilica şi a murit la 29 de ani, acum e în drum spre cimitir. De-a lungul vremii a avut două identităţi, 4 PH1003 şi PH05WTZ, "a adus mâncare la copilaşi", a plimbat, a răguşit, a cărat, ceea ce nici prin cap nu-ţi trece, a mers fără frâne, a avut nevoie să fie împinsă, a fost ... n-am eu pagini, să scriu, câte a făcut ea.
Ora 11:34 ( adică later edit) carcasa din imagine a valorat 36 ron, chiria pentru a scăpa de ea 35 ron, profit 1 ron. Plăcuţele de frână, ferodourile, poma de apă, discul de frână, parbrizul şi alte organe de ale ei, au valorat mult mai mult.

4 comentarii:

bibi spunea...

asa a plecat si Brandusa saraca k mi-e dor rau tare de ea....si plangeam cu leo dupa ea k 2 fraieri...:-<:((

iculici spunea...

SARACA ZAMBILICA... 1 LEU PROFIT... :-S

PUP.

WildChild spunea...

Doar 29 de ani ? Tinerica... Zambilica bunicului meu face la anu' 40 si s-o vezi cum zburda de zici ca n-are nici 10 :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Wild Child- multi inainte,Zambilica mea a fost supusa la socuri,multe,N-a carat un tractor ce a dus ea si nu a intrat un Aro,pe unde a fost ea introdusa :)
@Bibi- Brandusa?! La plecarea ei nu am asistat.O am filmata :)