vineri, 27 noiembrie 2009

În exces, îmi dăunează

Era un banc, pe vremea când eram încă mici:
Educatoarea: Copii da-ţi exemple de insecte.
Gigel- musculita
E- Bine, dar se zice muscă
Alina- furnicuţa.
E- bine, dar se zice furnică.
Bulă- gargăra...
Ei bine, Bulă a înţeles greşit, dar educatoarea aceea, cred că a fost un fel de Nostradamus. Cum să nu îmi placă lămâile, când zilnic mi se face silă? Mda, poate doar mie, dar îmi displac diminutivele folosite în exces. Poţi să-i spui unui copil, bombonică, prăjiturică şi altele, dar când aud că vrei un pantofior şi tu porţi 45, deja mi se pare prea mult.
Ce mi se mai pare respingător? Inelul situat pe degetul mare al unei femei. Mie-mi provoacă aceeaşi stare, pe care mi-o provoacă unghia, de la degetul mic, lăsată mare, la un bărbat. Poate s-o scobi el cu ea, pe unde o dori, dar în mine, trezeşte doar repulsie.

2 comentarii:

iculici spunea...

:O
UNGHIA DEGETULUI MIC (LA BARBATI) LASATA MARE ... INTOTDEAUNA M-AM INTREBAT DE CE BARBATII POARTA ACEA UNGHIE ASA LUNGA... ??? CE MAMA NAIBII? VOR SA SIMTA CUM E SA FII FEMEIE??? DE CE? :O :O :O
NU I-AM INTELES SI NU II VOI INTELEGE NICIODATA.

:-/

PUP.

Lillee spunea...

Sunt perfect de acord cu tine. Diminutivele folosite in exces, oricand si oriunde...sunt de prost gust. Cat despre unghia lasata mare la un barbat...chiar e scarbos.