marți, 3 noiembrie 2009

Noua epidemie

Dacă nu-i una, e alta, dar musai trebuie să dăm cu panica în populaţie. Înclin să cred că totul e politico-afacere, ca de obicei, dar panica deja şi-a spus cuvântul; aud azi la radio, cum că, respectivul dj a văzut oameni cu mască, sper ca mâine să nu mă întâlnesc cu MJ-ii prin Ploieşti şi sper ca panica să nu fie totusi atât de mare şi dacă mă apucă strănutul, tusea, sau vreun alt simptom, prin mijloacele de transport, să nu mă ia nimeni la "pietre". N-o să mă întrebe nimeni, o ai pe cea noua, sau eşti de modă veche? Să vezi acum vânzare la măşti (deşi omul are in permanenţă o mască), m-aştept să văd panicaţi, ce-n disperare or să apeleze la măştile, folosite in construcţii (sper ca pe cele de Veneţia să le lase neutilizate) şi cronometre- "Spălaţi-vă pe mâini 30 de secunde", unul dintre sfaturi. Cred şi susţin cu tărie (iau lângă mine o sticlă de ţuică şi-atunci să vezi şi susţinere şi tărie), că lipsa informaţiei creează panică, iar cei ce ar trebui să stopeze asta, mai rău fac. Deja, cred că Otv-ul e la nu ştiu ce număr al serialului "senzaţional, porcii au luat gripa de la oameni". Pun pariu că în 2-3 ani, o să avem şi peştele răcit (nu cel din zodii, nu cel al fetelor), nu vreau asta, dar o s-o avem. E epidemie, da, dar de panică şi asta e grav.

Un comentariu:

iculici spunea...

:)) AZI: "STII, PE TOTI CEI CARE SEAMANA CU SOACRA-MEA IMI DORESC SA-I PRINDA GRIPA PORCINA, GRIPA SCROFINA... CARE-O FI..." SI NU AM FOST EU. EU N-AM SOACRA. INCA.

"GRIPA SCROFINA" ... AM BEHAIT DE RAS. OAIA DIN MINE A BEHAIT, EU DOAR AM RAS... =))

PUP.