marți, 24 noiembrie 2009

Must have de sezon


Şi-n funcţie localitate. Dacă ai norocul să locuieşti la oraş, le ai doar aşa, până acum, n-am văzu pe nicio uşă de apartament, vreun afiş. În schimb, dacă locuieşti la sat, îl ai aşa
, precum o puşculiţă. Probabil, i-au fost introduse acolo, toate dorinţele oamenilor, de azi, era gardul pleşuv. Oricum, analizând fenomenul (pe naiba, am observat eu aşa fugitiv), la sat, viaţa-i mai dinamică, iar preferinţele se văd mai bine. Nici nu se anunţaseră rezultatele definitive, nici nu anunţase omul, cu nume de floare puternic mirositoare, că a răspuns aşteptării, partidului cu flori, că ei, ţăranii au anticipat totul şi deja gardurile erau gătite-n roşu, parcă-n aşteptarea unui taur. Cine ştie, poate vine, ăla comunal şi tot apare cineva.
Refrenul zilei, început de Bibi (care n-are drept de vot, dar şi când o avea):
1,2,3,4
Pleacă tu, alegem altul
La, la , la, la, la
şi continuat de mine
Nu-l vrem nici pe prostăncaul
Mai bine votăm cu dracul
La, la, la, la , la".... pentru solicitarea orchestrei noastre, compuse şi din balerini şi balerine (je, Bi, MMS, MIRC, MAI, MI, MM, DF, DV, BC, BE, GM, CVC, CLC, CDC şi mulţi alţii), apelaţi numărul de urgenţă ... Ce credeai că-mi dau numărul p-aici? Neaah. Nu cântăm la cumetrii, botezuri, nunţi şi alte paranghelii. Ne oferim serviciile la divorţuri, parastase şi înmormântarea ţării.

Un comentariu:

bibi spunea...

oferim servicii la botezuri(de caini,pisici,pui,si alte aratari de prin curtea omului)...:))