miercuri, 4 noiembrie 2009

Pe ce criterii îi aleg?

-Bună ziua. Aş dori să vorbesc cu dl porfesor Ţ.
-Buletinul....
Trec minute bune, in care domnul politist comunitar nota, de am crezut ca-mi scrie în buletin şi culoarea ochilor tatei şi câte femei a iubit.
-Numele copilului?
-Constantin L.G.
-Cuuum?
Repet şi mă gândesc "taci, că ăsta e de-al meu, a făcut legătura repede, că ăsta mic are iniţiale de tv". Greşit.
-Şi dv cum vă numiţi?! (căutând disperat în agendă)
- ...escu. De ce?
-Şi copilul Constantin?
-Da, de ce?
-E imposibil
- Nu, nu e imposibil. Îl cheamă ca pe tatăl lui, iar eu îi sunt mătuşă, dar aş fi putut să-i fiu şi mamă.
-Cum aşa?!
- Păi simplu, aş fi putu fi mama lui, divorţată de tatăl lui şi atunci numele meu ar fi fost escu şi al lui Constantin, logic, nu?
Pe ce criterii aleg poliţiştii comunitari în şcoli?

2 comentarii:

iculici spunea...

:))
PE CRITERIUL OCHILOR. DACA-S MARI SAI MICI, ALBASTRI SAU NEGRI, ...

:)) PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- cred ca pe ochi :))