miercuri, 14 aprilie 2010

Iar m-au găsit

M-am hotărât eu, ca de două ori pe lună să mai apar cu ceva regulat. Întâi mulţumesc de vizită şi-apoi să vedem cum mă găsiră.
-pupi dulce prietena mea - ok, am scris despre asta, dacă ai aflat ceva de-aici mă bucur. Ce nu ştiu şi nu pot să înţeleg, e de ce cauţi atât de des, prima dată ai căutat "te pup dulce" şi acum ai adăugat şi prietena.
-cum pot să îndeplinesc dorinţe?- Simplu, dacă cei cărora vrei să le îndeplineşti, n-au dorinţe anormale sau peste puterile tale, important e să vrei, dar dacă te gândeşti să îndeplineşti, precum Samantha asta nu-i bine.
-analiză gramaticală să caut- ai găsit, dar cred că nu e ceea ce căutai şi dacă ai ajuns cumva cu asta la şcoală, sigur nota ta a fost sub 4.
-www.otv.pe mâna soacrei 26.02.2010- poţi să-ncerci şi pe piciorul ei, dacă te-a spuărat.
-pantofi de lac fetiţe- aveam, cândva
- poze de dragobete in brasov- n-am, mai caută, că poate găseşti.
- nudul- nudul cui? Poate te ajut
- ce înseamnă când cântă cucul? sau ce inseamna numai cucul isi canta numele- că auzi şi cucul nu e mut şi la a doua, cucul face doar ce vrea el, cum ar suna să auzi o tuturică strigându-şi numele, sau alte păsări: turturicăăăă, vrabieee,eee, rândunicăăăă, păăăunnnn. Dacă aşa au fost ele lăsate pe pământ.
- muzica nu stiam ca va trece mult- nici eu, presupun ca e vorba de vreo melodie, ca eu daca dau search sa ma gasesc asa,nu apar pe prima pagina si nu stau sa vad ce te interesa.
- idei despre hainele ar trebui să spună cine eşti:- n-am habar, nu cred în astea. Alergasem o dată şi am intrat la o terasă în trening (în sat aici), i-am cerut meniul când a venit la masă şi mi-a zis "pt un suc meniul?". Poate că vroiam şi altceva, dar dacă nu s-a obosit. La o săptămână ne-am îmbrăcat toţi la costume şi-am mers iar, ne-a adus meniul, ne-a periat, etc, etc, i-am zis că vrem o bere la 4 pahare. Deci haina nu face întotdeauna pe om.
- industrie mică Prahova, Galle Păuleşti, poze cu căminul cultural din Găgeni, Romblast Păuleşti,- nu aici, câţiva km mai în faţă (aici apărea doar în descrierea satului)
- Emilia Ghinescu nud/ EG poze cu fetiţa ei/ viaţa personală a EG- n-am, doar în visele ei mai apare.
- poezii aberaţii- la cerere se fac şi d-astea
- cine eşti ce vrei dacă- dacă ce?!
- 220.ro vânătoare- n-am, dar ştiu să fac arcuri dacă te ajută cu ceva.
- am crezut că mor- bine că trăieşti şi eu am crezut cândva. Acum la tine nu ştiu care e cauza.
- ochii verzi- îi am câteodată şi am aflat şi explicaţia, cică ăştia cu ochii verzi sunt ai dracu'.
- analiză George Coşbuc Numai Una- spre norocul tău sper că nu ai mers cu analiza mea la şcoală.
- vreau sa es afara si vreau sa fiu sirena fara luna"- eşi, cine nu te lasă, caută un peşte, poate devii sirenă.
- de colorat copii gospodari- pe hârtie sau cum? De tatuat? Nu înţeleg. Revino cu detalii şi rezolvăm.
- gradinita Hăbud in imagini, vremea la Habud (din nou)- n-am nici grădiniţa, nici starea vremii de acolo.
- dacă nu eu atunci cine- altcineva?!
- şcoala de la Cuca- nici asta n-am, promit că mă aprovizionez
- biserica paralela 45 Păuleşti- p-asta eu n-am înţeles-o deloc. Oricât încerc nu-mi iese. Biserică avem, de Paralelă suntem aproape, dar biserica se cheamă Sf. Nicolae şi nu cred că există pe undeva vreo biserică numita Paralela 45. Acolo găseşti alte feluri de aghiazmă.
- tratament antiplicti- ieşi afară. De fapt poţi şi-n casă, dar închide pc-ul. Pe viitor, nu căuta pe net asta.
- partener de dans- dacă nu-s manele mă ofer. Orice, balet, tot ce vrei, sunt dispusă să învăţ.
- ni-i leni- adică lene, nu? Păi, să vă înmoi biscuiţi?
- întrebări despre ca-15 3- ????????????
- croitorie Intex Păuleşti- nu mai există, acum sunt alte cele.
-clic mania numerele din 10 aprilie 2010- nu e la mine, nu cumpăr şi nici nu citesc. Caută la chioşc.
- mama mea într-o brutărie- mai sunt două brutării la noi, dacă-mi spui cum o cheamă, poate o găsesc, altfel nu ştiu cum te pot ajuta.
- dacă ar putea vorbi, ce crezi că ne-ar spune aceşti copaci- sincer: multe.
- legătura dintre Mihai Viteazu şi Băicoi- dacă te referi la localităţi presupun că schimbi nişte trenuri şi două autobuze, depinde din care parte vii, dacă e vorba de istorie, învaţă şi tu, că nu îţi suflă nimeni.
- nea grişa youtube- nu ştiu cine e, promit că-l caut imediat ce termin de scris.
- eşti femeie- sunt, da, e vreo crimă?
- cum să ştiu dacă e fetiţă sau băiat- îl/ o dezbraci. Presupun că înainte de a-l/o naşte, du-te la ecograf.
- să râdem ca de Vineri- să râdem mereu zic
- despre mine- păi de ce cauţi despre tine pe net? Nu te cunoşti?
- poze Ana Toma din Cocoşeşti- nu o cunosc, dacă e urgent o caut şi îi fac vreo doua poze.
- eseuri cu teme caci numai din adancuri se pescuiesc margaritare- ai văzut că nu e aici, te-a dus la să râdem cu şi depre blogul meu.
- www.ratp.ploiesti- nici pe ei nu-i cazez, mai încercă or fi la vulcanizare.
- ştiu că eşti acolo- aşa şi? Poţi să mă spui
- putini oameni stiu sa traiasca multi doar exista- sunt de acord.
- pasărea nebunul junglei- n-am văzut-o până acum, dar am s-o caut.
-Florin Săsărman Cu Iisus în celulă- mă bucur că ai găsit şi eu căutam de mult.
- cum arăţi- nu cu degetul, că nu-i frumos.
- ana maria georgescu nud- nu-i aici, nici nu ştiu unde e.
- rosi de gradina copilitul sami areti cum- pe cine a ros gradina? Daca ai vrut sa spui roşii de grădină... îţi arăt, dă-mi un telefon, după data de 26 Aprilie şi îţi arăt.
- ICULICI - uite-o aici
Nu le mai adăugăm pe cele ce se repetă, important e că, dacă eu dau search la blogul lui Bindi apare asta, deci nu eu, dacă până la mine sunt altele unde se spune clar Cuca Măcăii există şi mai e şi buricul României de ce nu căutaţi acolo?
Ne mai citim la sfârşit de lună cu altele.

3 comentarii:

MadMe spunea...

Auăleu câtămai imaginaţia pe unii :D

iculici spunea...

pe mine mă găsesc la tine? :))
la mine intră căutându-l pe Mircea Badea :))

PUP.

iculici spunea...

BĂI, ... EŞTI... DEAL...nu culmea :)) ... TOT REVIN AICI ... SĂ RÂD. RÂD PÂNĂ MĂ IA CU DURERI DE BURTĂ. :))

TI PUP.