marți, 20 aprilie 2010

Ploaie, oameni si umbrele

Orice om normal, pe timp de ploaie are o umbrelă deschisă. Nu deschisă la culoare, ci deschisă, ca un acoperiş deasupra capului.
Asta am auzit-o în mai multe variante, dar de vreo cinci ori azi.
Orice om, ce iubeşte ploaia şi nu suportă umbrela, decât în situaţii de urgenţă, poate să deţină în rucsac o umbrelă vişinie, în mână o alta verde (da, am recuperat-o tocmai azi) şi să refuze şi celelate invitaţii de adăpostire, nu trebuie să vă uitaţi chiar aşa, de parcă a omorât pe cineva.
Ce naiba, a fost doar o zi ploioasă, am avut două umbrele, dar am preferat o glugă. Se măsoară prostia în umbrele? Sau nu-s cul, dacă n-am umbrelă?

8 comentarii:

Lillee spunea...

Eu am o singura umbrela, castigata la bricostore...dar niciodata nu o gasesc cand imi trebuie...Tot timpul apelez la gluga, iar daca-mi lipseste si aceea...fac si io o baie moca. Ce e atat de grav? Merg cu samponul in buzunar si gata. Din cand in cand mai fac o clabucire...
Te pup! O seara buna! Sunt muci...imi pica ochii in gura :)

Anonim spunea...

Te inteleg perfect, nici eu nu prea folosesc umbrela... :) Cel mai adesea, majoritatea gasesc imposibila ideea de a avea o umbrela in geanta si de a o pastra acolo, indiferent de cat se lungeste ploaia. Sa-i lasam sub acoperisul lor :-j

Cris-Mary spunea...

Am avut si eu nenumarate momente cand am preferat sa merg prin ploaie fara umbrela . Nu sa cresc mare ,vorba bunicilor, ci pur si simplu am vrut sa simt ploaia ..crazy?

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- ce dor mi-era de tine.Ma bucur ca esti bine si doar serviciul a fost cauza.Cand eram la gradinita am avut faimoasa idee, de a face baie la cap pe strada,intr-o zi ploioasa de vara.Ne-a adus sor'mea acasa in suturi,ca il prostisem si pe MIRC,ca o faceam de ras :))
@Cris-Mary- unii nu inteleg

iculici spunea...

imi place grozav de doamna gluga. chiar as putea sa o iubesc, da' nu acuma.
o utilizez aproape zilnic, chiar si cand nu ploua.
mie nu-mi place ploaia. deloc. ma enerveaza. ma enervraza ca ma uda, ca-mi uda toate lucrurile... geantam hartii, hartiute, hainele ...
nu. nu-mi place ploaia. oricat m-as stradui sa-mi placa vremea ploioasa, ploaia, nu reusesc... nici macar ploaia de vara.

PUP.

theAdviser spunea...

si noi suntem tot un fel de umbrele... Pamantului

Fetita Junglei13 spunea...

theAdviser- multumesc de vizita,frumos spus :)

theAdviser spunea...

accentul cade pe "u" in acest context (shadows deci)