marți, 20 aprilie 2010

Ei sunt de vină

Mulţumesc pentru idei, pentru comentarii, pentru restul, problema e că nu ştiu care e problema. Nu e prima dată şi nici nu găsesc remediul, dau accept la comentarii, îmi cer scuze că nu vă apar, dar :

Nu cred că vor să ştie sigur ce făceam în momentul respectiv.Am mai zis asta, într-o altă postare, mai demult, nu mă repet, că am imaginaţia bogată şi nu vreau să le spun ce făceam.
Mulţumesc MadMe pentru susţinere, sper să reuşesc. Îmi pare rău, că te sperii de şerpălăi.
Cris-Mary - mă bucur că ai văzut rodul pământului şi ţi-a plăcut. Ştiu că tu zâmbeşti. La Mulţi Ani şi azi :)
iculici- poti să furi tot. Sunt multe poze, pe care le fac şi mă gândesc la tine. Recunosc, imi place striptizul la copaci, d-aia imi place acel miros :))
Anonim- mai insistă, poate reuşeşti, nu promit nimic :)
Şi-acum să revin la aberaţii, mai aveam de scris,dar cred că întâi vă citesc pe voi.

6 comentarii:

NightOn spunea...

Mai bine te-ai muta pe wordpress...

Cris-Mary spunea...

uofff...saracuta ..hai pe wordpress!

Lillee spunea...

Vreau si eu striptiz la copaci :D

Fetita Junglei13 spunea...

@NightOn, Cris Mary- ma gandesc de ceva vreme la asta si trebuie s aimi fac timp sa pastrez si postraile acestea,d-aia n-am facut pasii pana acum.
@Lillee- cand ai timp, se rezolva :*

iculici spunea...

IUUUUUUUHU.
STRITIIIZ SĂ FIE !!!
ŞI RODU' PĂMÂNTULUI ŞI COPACII ... JOS TEXTILU' ... STRIPTIZ PENTRU Lillee ŞI PENTRU TOŢI VIZITATORII JUNGLEI... ŞI PENTRU STĂPÂNĂ.
DA DA DA... DACĂ E PENTRU TOŢI VIZITATORII ... E ŞI PENTRU moi. :))

PUP. PUP PE RITMURI DE STRIPTIIIZ :))

cu drag,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- striptiiiizzzzz muuuuultttt si cu haine.Eu fac striptiiiizzz invers :))