joi, 15 aprilie 2010

Forme de relief

Nu-mi spune că nu ţi s-a întâmplat. Ai folosit-o şi tu sau măcar ţi s-a spus vreodată, dar sigur ai auzit-o. Gândesc (pe naiba) şi-nşir cuvintele aici (pentru că pe alţii i-am îmbătrânit deja), făcând referire la minunata formă de relief "valea". Să trec direct la cuprins, că din introducerea asta n-aţi înţeles nimic. De câte ori, în glumă sau serios, aţi spus cuiva, când vroiaţi să-i ziceţi să plece: "valea". Eee, acum aţi prins ideea (spălaţi dinţi cu Norvea- asta era o reclamă prin '90) ?
Ei bine, de câte ori vi s-a spus muntele, dealul, podişul sau altă formă de relief? Poate că persoana, căreia îi spuneţi nu vrea să plece la vale? V-aţi gândit vreodată? Să-i spui "valea" şi persoana respectivă să răspundă "nu vrea muşchiul/unghia/rinichiul/talpa/călcâiul (sau alte organe) meu s-o iau la vale, eu plec la deal". Ia ziceţi cum aţi rămâne? Încercaţi o dată, să daţi ca replică, ceva asemănător, a ceea ce scrie mai sus, s-ar putea să vă amuze expresia, celui din faţa voastră şi-apoi s-ar putea să se amuze şi persoana respectivă. E de ajuns, pentr a zâmbi, dacă nu şi pentru a râde.

5 comentarii:

Unknown spunea...

eu mi-am luat-o pe seama asta. am zic cuiva "valea" si mi-a spus ca-i place muntele :))

MadMe spunea...

Cred că ar fi o scenă demnă de filmele de comedii :D

iculici spunea...

NORVEA ... nu era o cremă de faţă? eu aşa îmi amintesc... o cremă într-o cutie mică, cu căpăcel albastru :)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica-dar te-ai distrat,nu?Cel putin eu si persoana careia i-am zis,am ras copios,apoi.
@MadMe- filmele de comedii sunt nimic :))
@iculici- dar cu dragostea cum stai? Nu-i asa c-ai prin ideea,spala dintii cu Norvea. Era acelasi actor (am un lapsus acum) ce era in reclama la Pepsi "cine ma,nea Nicu?Nu,Pepsi al litru" :)).Era si crema,dar era si pasta de dinti.Dcaa o gasesc pe you tube,te anunt c-un link.TE PUP

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici Alexandru Bindea il chema,mi-am aminti,daca gasesc ceva legat de reclama aia ai sa gasesti aici.