luni, 12 aprilie 2010

Dulce


8 comentarii:

iculici spunea...

TORTUL CU STRUMFI ... :(( VLEEAU SI EU !!! SI TORT SI STRUMFI :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- stiam eu ca,daca-l pun aici creez pofte,dar cand l-am vazut p-asta cu strumfi m-am gandit la.... ai ghicit,la tine si-am zis asta e,fug toti la cifetarie,dar trebuie sa vada iculici tortul.TE PUP

MadMe spunea...

Yummy ce bine arată, ăla cu ştrumfi e simpatic rău :D

La cât am mâncat şi am lenevit de Paşti am interzis la dulce o bucată bună de vreme :P

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- eheee,pt frumusete sufera tanara :)

iculici spunea...

NUME: 1ANIŞOR
PRENUME: TEODOR ??????????
sau
NUME: TEODOR
PRENUME: 1ANIŞOR ?????????????

:D
PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- :)) cred ca prenumele e 1Anisor :))Ce ma amuzi.TE PUP

iculici spunea...

e umplutoare "boala" asta... de la tine am luat-o... "ÎNTREBĂRITĂ cronică" :))
sau ... "DE CE-ită cronicizată" =))

=)) pup.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- si nu esti singura :))