joi, 29 aprilie 2010

Gelozie egal nesiguranţă

Nu înţeleg unii oameni, nici ei pe mine, deci suntem mulţumiţi cu toţii. Numai că nu înţeleg tipul acela de bărbaţi sau femei, ce fac glume la serviciu, cu alţii de sex opus, dar spun la un moment dat "dacă apare jumătatea, sfertul sau treimea mea să nu mai glumeşti, că apoi am scandal". Poate că sunt dusă cu pluta pe Bistriţa, dar asta nu înseamnă că nu eşti corect? Faci glume cu tentă sexuală sau nu şi-acasă ce faci? Îi spui spăşit/ă "vaaaiii, dacă ai vedea cum J glumeşte cu Ţ". Pentru mine, ori glumeşti, ori nu, de tine depinde până unde  merge gluma, iar când spun glumă, mă refer la anumite cuvinte, nu pipăieli sau alte cele, altfel e ca şi cum ai zice că eşti cineva, dar eşti altcineva de fapt.

Şi nu înţeleg nici geloziile prosteşti. 

Am un coleg, ce alaltăieri a sosit la serviciu cu taxi-ul şi pe lângă el şi alţii. Le-am dat nişte maşinuţe de ciocolată, mi-au zis că nu puteam alege mai bine momentul, că abia au cu ce pleca noaptea. Motivul? I-a pitit nevasta cheile de  la maşină, pentru că lucrează cu femei şi ajunge târziu acasă. Nu ştiu ce e în mintea ei, dar dacă vrea să joace huţa huţa cu vreo femeie, nu-l împiedică faptul că nu are cheile de la maşină, i-am dat şi-un sfat, lui, nu ei. Şi poate or să-mi sară în cap multe femei d-astea, dar i-am zis "mă, dar eşti prost, în locul tau m-aş duce mult mai târziu în seara asta, să-i arăţi că fără maşină îţi ia mult mai mult să străbaţi o pădure, să circuli un pic pe DN şi să traversezi şi un municipiu apoi". Cred că în mare parte m-a ascultat, ţinând cont că pe la miezul nopţii o altă colegă mă suna să-mi spună ce de ceva vreme stăteau toţi trei, într-o staţie de autobuz. Am adormit râzând, mai departe nu ştiu ce s-a întâmplat, dar dacă o să sosească bătut la serviciu, am să ştiu motivul, pentru că-n staţie nu aşteptau niciun autobuz, ci aşteptau să sune nemernica, pentru că staţia, în care poposeau era de fapt capătul traseului şi se afla la doar 2 minute, de casa respectivului.

Am o colegă, măritată. Am mai multe, dar ea e specială, toată ziua face glume d-astea, dar seara ne previne de fiecare dată "când vine G, să vă potoliţi".

Nu înţeleg tipul ăsta de oameni, dacă cineva vrea să înşele o face şi legat de mânuţă şi cu lacăt şi centură de castitate şi tot, precum nişte glume oarecare nu duc la înşelăciune, n-ai de ce să te ascunzi, că doar nu îţi ţii în palmă anumite părţi de corp. Bine a zis musiu Fritz cândva  "pentru un dans, un zâmbet, o vorbă n-ai de ce să fii gelos", doar că trebuia să le spună la mai mulţi, nu doar nouă.

5 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Urata gelozia .. urat sentiment ..din cele mai urate !

theAdviser spunea...

Am cunoscut si oameni care tanjesc sa starneasca gelozia celuilalt. Pe sistemul, daca nu esti gelos(oasa) inseamna ca nu ma iubesti. Asa ca unii simuleaza gelozia sa ii faca fericiti pe ceilalti, iar astia din urma se duc in grupul lor si se lauda: mai e geloasa a mea de nu am aer... cu alte cuvinte: ce tare sunt sa tina cineva atat de mult la mine incat sa se teama sa nu ma piarda.

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- urat,da
@theAdviser- si eu am cunoscut,dar colegul asta era chiar afectat.Nici nu a spus el la inceput motivul.Plus ca il suna si de cateva zeci de ori intr-o zi.Acum ceva vreme cand mi-a zis ca ma trece in telefon cu numele de Bogdan,i-am zis "nu,merci,daca ai vreodata nevoie de ceva apelezi la altii sa ma caute,dar ori ma treci cu numele meu,ori nu"

MadMe spunea...

Să ne ferească Sfântul de gelozie şi de manifestările ei ...

iculici spunea...

GELOZIE = NEÎNCREDERE .

CU DRAG,
.