marți, 27 aprilie 2010

Mai bine mică

Zice Nea Costache  cum că acum ar trebui să mă dau mare, dar prefer să rămân mică, sau cum toţi se dau rotunzi, eu prefer să mă dau pătrată.
1. Ai o poreclă?
Una?! Am multe. Primele cred că au fost cele din faza de bebeluş, pe care eu nu le-am reţinut, apoi  cred că a fost Vasilică-alint din partea unor OAMENI. Restul şi în ordine cronologică sunt scrise aici, ce am uitat să spun atunci au fost: Sharika (după o melodie a Silviei Dumitrescu), Shakira (după nişte dansuri), Sorel(nu cel cu "paloşul gros şi capul chel", ci pentru că-s sora surorii mele-logic, şi-aşa mi-a rămas şi azi)
2. Unde locuieşti?
Aici
3. Ce înălţime ai?
Exact cât aveam nevoie acum câţiva ani, ca să mă fac miliţiancă :)Momentan n-am crescut, n-am dat înapoi, dar câteodată sunt mai înaltă cu 6-12 centimetri, depinde de încălţări sau chiar cu vreo 1,70-1,80 depinde cine mă plimbă în spinare.
4. Ai zi onomastică?.
Logic, am nume de judeţ şi municipiu
5. Cu ce te ocupi?
Cu mai multe
6. Ai fraţi sau surori?
O soră mai mare, care are aceeaşi părinţi ca mine şi habar n-am, dacă tata imi face vreo surpriza sau nu şi mai am pe undeva vreun frate.
7. Limba maternă?
Am şi paternă, dar mai bine o folosesc pe a mea, e mai ascuţită şi în română spune multe.
8. Limbi vorbite?
Dacă zic l.... nu-i frumos, nu? Păsăreasca (ştiu să-mi spun numele na-pa-di-pi-a-pa -dacă pe mine, m-au păcălit în copilărie, asta e, am rămas păcălită sau păcălice), limbajul bebeluşilor şi parcă mai erau câteva, cât să mă descurc pe alte meleaguri.
9. Colecţii?
Două clasoare de timbre, ce datează din veacurile trecute, din copilăria mea. Şi tot de atunci nişte şerveţele, nelipsitele surprize de la gume, ambalaje de ciocolată şi vederile cu vedete.
10. Număr la pantofi?
Identic cu cel de la papuci, dar nu mereu acelaşi, nu ştiu ce fac ăştia la încălţăminte, de variază picioruşul meu aşa 36, 37 şi chiar 38.
11. Şcoli absolvite?
Le-am absolvit, da.
12. Materia preferată?
De la şcoală sau e vorba de materia primă de la ceva? La şcoală sportul, româna (ştiu că acum nu se vede) şi franceza.
 13. Ce hobby-uri ai?
Multe
14. Bani de buzunar?
Şi de portofel.
15. Dorinţă?
Pitită
16. Vise?
Colorate
17. Număr norocos?
Nu cred în astea, dar dacă e pot zice că 13 nu mă afectează cu nimic..
18. Ai vrea să revezi…
Pe cineva, dar nu se mai poate acum poate când ma să ajung dincolo (pe mamaie).
19. Ai animale de casă?
De curte
20. Sentimentul cel mai preţuit?
Sentimente?Ce sunt astea?
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Când m-am născut.
Interogatoriu terminat, poate să preia oricine, dar ţin neapărat să văd la Iculici, nu neapărat răspunsurile, dar vreau să o predea zâmbetelor verticale, dacă se poate.


2 comentarii:

theAdviser spunea...

pe mine o astfel de descriere a ta m-a ajutat mai mult decat un clasica. e mult mai clara.

Fetita Junglei13 spunea...

@theAdviser- ma bucur :)