joi, 29 aprilie 2010

Bunul simţ îl ai, nu ţi-l dă nimeni

Decât să depui efort să laşi o femeie gravidă, mai bine îţi iei un pensionar. Asta în cazul, în care trece proiectul ăsta mai departe. Părerea mea, nicio lege din lume nu impune bun simţ, sau compasiune sau alte simţăminte. Ori îl ai, ori nu, precum un pensionar poate să fie deschis la minte şi altul închis. Dar, asta se întâmplă, când trăieşti, într-o ţară, unde toate merg excelent şi parlamentarii n-au ce face şi se gândesc de pe acum, la viitoarele campanii, conştienţi fiind că majoritatea votanţilor sunt pensionari, se dau şi ei bine, pe lângă cine prinde. Sufăr de imaginaţie bogată şi deja prevăd următorul dialog:
Gheorghe: mă Ionae, hai mă să votăm cu ăia
Ion: ce zici bre acolo? Votăm cu ăilalţi, că ne-au lăsat să fim primii.
Gheorghe: da, mă boule, primii la coadă, dar pe ce cumperi mă? Că pe piei atârnate nu ne dau şi primii noştri bani se duc la medicamente şi impozite. Oricum acolo suntem primii mereu. Dacă omul vrea să fie om e şi fără legea lor.
D-aia îmi plac bătrânii, pe care îi cunosc eu, 90% sunt Gheorghe, restul sunt Ion.

Niciun comentariu: