joi, 1 aprilie 2010

Azi e-ntâi

13, 3, 33, 31, 6, 49
Reţine bine numerele astea, cu siguranţă or să iasă câştigătoare la 6 din 49. Nu ştiu când şi e posibil sa iasă şi separat, deci nu garantez câştigul.
Asta nu e o păcăleală de 1 Aprilie, n-ai să găseşti la ora asta ceva, ca pe seară să îţi spun că "ţeapă, e 1 Aprilie". Nu, păcălelile cele mai bune, mi se par cele directe, să vezi şi faţa omului, să-i vezi reacţia şi azi ştiu că sunt pândită, mai abitir ca-n alte dăţi şi persoana, care regretă cel mai mult că nu lucrez e MIRC.Mi-a şi zis-o, dar ce nu ştia el e că eu, dacă lucram azi, schimbam traseul, deci păcăleala şi-o făcea singur.
Păcăleală nu-i nici faptul că azi e ziua păsărilor- dacă vedeţi stoluri, să ştiţi că-i vreo petrecere.
Superstiţiile pentru ziua asta m-au distrat mereu, cică, dacă:
 - faci păcăleala după ora 12 ai ghinion- d-aia i-am făcut-o lui MIRC anul trecut pe la 16.
-  te însori azi te ţine nevasta sub sanda toată viaţa- nu-i lua încălţăminte, las-o să meargă desculţă.
-  nu păcăleşti pe nimeni azi, tot anul până la celălalt 1 Aprilie vei fi tu cel păcălit- chiar zilnic, chiar tot anul?
-  o fată frumoasă reuşeşte să te păcălească trebuie să o iei de nevastă sau să-i devi iubit- asta ce înseamnă, că dacă eu (vă rog să observaţi modestia) păcălesc azi un bărbat, el poate crede că îi fac cereri în căsătorie?
Dar dacă te-ai născut azi eşti păcălici? Aşa-mi spunea cineva, dar nu cred, ce Duckadam e? Staţi că nu m-a invitat la chef, am eu motivele mele, pentru care ştiu că-i ziua lui azi.
Deci motive:
- La Mulţi Ani pentru că şi datorită ţie, mi se adresează mie urări de ziua mea, pentru că am fluierat înainte să vorbesc, tot datorită ţie, pentru că multe, dar mai ales pentru că exist:



- naşei, pentru că am nume de judeţ 
- lui nea Ene miliţianul, că într-un fel sau altul a contribuit la dezvoltarea mea fizică ( când era vorba de mâncare pentru copilaşi) şi că am cea mai minunată colegă, fiica lui.
- şefului, că-i cu bun simţ.
- şi celor ce ajung p-aici şi serbează azi ceva (doar azi fac şi pentru alţii urări, că-s darnică)

2 comentarii:

iculici spunea...

:)
SĂ TRĂIASCĂ "TANTI MAMA LU' FETIŢA J. 13." :) LA MULŢI ANI! SĂR'NA.
UN PUP DE LA ICULICI. :)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- Multumesc din suflet
>:D<