luni, 31 mai 2010

Promise...sper ca rezolvate

Stiu ca sunt restanta la lepse si chestionare.
Pai, pentru  Iculici  si  cris-mary , raspunsul este:
Multe si putine, totul si nimic. 
Exemple:
sa vad oamenii zambind macar, daca nu razand
oamenii din jurul meu (familia)
oamenii sinceri, cei ce-mi spun direct ceva, nu lingusitorii si nu cei ce-mi ridica "statui"
muzica
copiii
animalele
rogvaiv-ul
Luna
13
carapacea optimista
o rugaciune
o carte
niste poezii
niste cuvinte
niste OAMENI
niste poze
apa, aerul, intunericul, lumina, verdele, pasarile, urzicile, dudele, o aroma, capsunile, pomii, VIATA
daca am reusit sa fac pe cineva sa zambeasca intr-o zi, asta inseamna ca sunt fericita. Chiar daca nu sunt langa acele persoane, chiar daca doar un cuvant sau doar o poza de a mea le face sa zambeasca, asta inseamna ca si eu sunt fericita.
 Daca...eram un numar, eram 13, restul aici, tot pentru Cris-Mary.

 Waly imi dadu un premiu- multumesc. N-am discurs azi, ma pregatesc de serbare, invat poeziile si rolurile.
 Si tot el  vru sa-mi vada desktop-ul. Uite-l, nu-i nimic spectaculos, e un simplu monitor si-atat:

Muzica? Melodii? Sunt multe, de toate genurile, dar Keltghost si Badpisi spun ca doar cinci. Nu ma pot hotari, sunt melodii ce-mi schimba starea de spirit oriunde m-as afla si reactionez, desi stiu ca sunt momente, cand nu se cade sa ma manifest ( Walk like an Egyptian, Bello e imposibile, Firestarter, Papadia si-nca vreo cateva de la Hrusca, Bare Necessities, Vara la tara, Io vagabondo, Mi farai morire, Antiprimavara, Show Me, Reach, Put Putujem, Chip de Copil, Ale tale. Stiu ca n-au nicio legatura, dar la toate reactionez la fel)
Melodii de suflet n-am, pentru calcai, mi-a gasit Adriana, prietena iculicei, candva, cand ma-ntrebam, aici. Imi place muzica veche, muzica populara, imi plac romantele, muzica tiganeasca adevarata. Imi plac multe, nu ascult manele, nici macar la petreceri, prefer sa plec, sa ies, sa fac orice altceva. Cand oi pleca d-aici, intr-o alta lume, daca oamenii isi vor tine promisiunile si mi-or respecta dorinta n-o sa lipseasca melodia asta (sunt prea multe adevaruri legate de "prietenii" mei, de rudele mele, de oamenii din jur)
 
si-ntotdeauna stiu ca sfarsitul nu-i aici:

Acum: daca mai am ceva, pe undeva, un comentariu, un mesaj si rezolv.


6 comentarii:

zi@rit spunea...

Cel mai curat desktop. Poate primesti un premiu :)

Fetita Junglei13 spunea...

@ziarit- de ce? Am participat la vreun concurs? Nu-i asa curat, abia acum il sterg de praf :)

macanta spunea...

da chiar,doar luna?e luna:))de curat:))

Fetita Junglei13 spunea...

@mancanta- :))Toata iarna a fost verde, doar padurea verde, sa vezi cand or da caldurile, o sa fie iarna.

iculici spunea...

LUNĂ ŞI BEC DE CURAT DE DESKTOPUL TAU.
=))

PUP.
CU DRAG,
.

artemis spunea...

Frumos desktop, si superbe melodii, mai ales cea in ?sarba..(penultima) Ca de obicei reuseti sa imi transmiti bucurie si emotie prin melodii in prima auditie ( pentru mine) Multumesc!