vineri, 14 mai 2010

Mai bine nu-mi dai sms

La ce se pricep romanii mai bine? La injuraturi (cum bine poti citi la TVdece, nu-i o televiziune, spun ei pe bune, la un pahar de orice la bodega din capul satului) si la mistouri, atunci cand la altii vine napasta.

Stiti, cand circula acum ceva vreme un sms "Ajuta si tu sinistratii din Haiti, trimite un mms cu poza ta la 122, daca n-au ce manca, macar sa rada si ei"? Ei bine, l-am trimis si eu catorva, sa ne amuzam reciproc. Raseram, trecu vremea, deja era uitat, numai ca acum s-a trezit si el, domnul cu tata de mata si de vreo 3 zile mi-l tot trimite. Degeaba i-am explicat, ca e de ajuns unul, am inteles din prima, nu el sms, sms. Si din sms in sms a ajuns si la cinci intr-o zi. Eu l-am prevenit, ca am sa-i raspund exact cand nu se asteapta, nu s-a potolit, acum sper ca-i fericit, sinistratii din Haiti sunt superdistrati si-or sa-i trimita si-un cec in curand. Asta pentru ca, dupa ce ieri mi-a trimis din nou i-am si raspuns, dar nu asa oricum, ci fiind la serviciu, mi-am luat pauza si-am dat Copy-Paste de 150 de ori. Acum, cred ca asteapta cec-ul.

2 comentarii:

MadMe spunea...

=)) Unii nu ştiu să se oprească :))

iculici spunea...

"nu-mi răspunzi la es-se-mes
eu îţi scriu atât de des... "

:))
PUP.
CU DRAG,
.