marți, 11 mai 2010

Nu stiam

Si-ntr-o noapte de Duminica, pe la 1:30.

,

Nu stiam, nici una, nici alta. Ma bucur ca am aflat-o pe prima, sa traiasca, sa fie sanatosi. De a doua n-am ce zice: nu cunosc numarul, e tot timpul inchis, inclin sa cred ca e o greseala, daca nu, poate totusi se arata. Ma iubeste o ea sau un el? Habar n-am, dar poate stie cineva ce inseamna rps, noi inca n-am elucidat misterul.

Daca citesti pe-aici si esti autorul/autoarea, spune-mi direct, eu asa fac. Si daca nu ai curaj si te ajuta cu ceva, uite, le-am luat colegilor si colegelor plastilina, poate ai si tu nevoie. Sunt sase culori, am sa le impart in mod egal:


6 comentarii:

Antiignorantu spunea...

fara raspuns:)

iculici spunea...

DE CE "fara rps" ??? nu vrea iubire? de ce să nu vrea răspuns?
:-/

CU DRAG,
.

Cris-Mary spunea...

eu cred ca mai degraba rps = fara repaus :D:D:D:D:D:D ..hehehe...

MadMe spunea...

RPS e mai degraba RaPSuns decat raspuns. Mie cel putin asa imi suna :)) RSP suna mai aproape de adevar.:D
I have a twisted mind :P

Anonim spunea...

Probabil nu vroia sa raspunzi pe numarul ala...

Fetita Junglei13 spunea...

@all: rps- am crezut si eu ca-i raspuns,dar Cris-Mary cred ca e mai aproape:))