luni, 3 mai 2010

Fără cuvinte

Ştiu că-s mică şi cu gura mare, dar îmi place să tac şi câteodată mi-aş dori să nu aud.
Într-un grup de oameni, unde îşi fac apariţia unii noi, la un moment dat inevitabil, îşi face loc şi întrebarea: "de unde eşti?". Răspunsurile, normal că variază, dar când, printre ele ţi se spune "aaa, păi stau şi în Nord şi în Sud" şi tu insişti "în Sud, pe Veronica Micle", să fii pregătit, niciodată nu se ştie, ce o să auzi şi să nu rămâi şocat, atunci când răspunsul e ăsta "nu o cunosc personal, am auzit de ea, dar nu o ştiu personal, e rudă cu tine?".
Ai rămas fără cuvinte? Şi noi, deşi altădată, în acelaşi grup, o altă persoană spunea "ce vă place atât să citiţi nu ştiu. O singură dată am citit o poveste d-asta sau cum s-o chema, Prefaţă îi spunea, n-am înţeles nimic şi-am renunţat să mai citesc". Se vede acum.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Oarecum în tandem cu postarea mea :))
Să îi vezi când ies la bere cu Eminescu, iar ăsta li se plânge de cum e tras el în piept de Vero :))

MadMe spunea...

=)) Povestea Prefaţă am citit-o şi eu, e faină că mereu scrie altceva în ea ;)) Chiar aşa, eşti rudă cu Veronica? =))

Cris-Mary spunea...

muahahahahaha ... bestiale replici .. eu cred ca as zambi usor si m-as jena de prostia celui care a zis-o.

Fetita Junglei13 spunea...

@keltoighost- răpunzel de la Galati are rude
@MadMe- am angajat oameni speciali sa se ocupe cu descoperire arborelui meu genealogic.Sa nu mai spui nimanui,inca se mai fac sapaturi.Sa vezi ce-i fac eu Veronicai,daca suntem rude :))
@Cris-Mary- jenat da,muscat buze da.Nu de alta,dar,desi nu-i de ras,nu ma puteam abtine.