miercuri, 26 mai 2010

"Adevarul doare, dar trece"

Din pacate am avut drepatate. Triunghiul amoros? Daca atunci ma intrebam de amuzament, de cateva zile, ma tot intreb cu ce am gresit, de ochii mei sunt supusi la asemenea vederi? Inima mea se intreaba: de ce naiba s-o fi casatorit acum 3 luni, daca exista si D in ecuatia asta si D de ce continua o casnicie cu G, daca exista si A? Nu cred multe, nu ascult ce barfesc altii, putin imi pasa cine ce face, dar de cateva zile, parca m-am trezit din somn. Nici daca picam dupa vreo cladire, nu ma simteam asa (asta din experienta). Unii isi dau seama, cum ma simt si-mi spun "noi ti-am zis. Na, sa mai ai incredere, daca esti fraiera". Si au dreptate, am recunoscut si eu, sunt fraiera.
Sex. Atat vrea toata lumea, doar sex. Asta nu-i nimic rau, dar daca tot vor toti, de ce naiba nu se duc la hoteluri, de ce trebuie sa te gaseasca jandarmul in cine stie ce padure, de ce ochii mei trebuie sa suporte? Daca as putea sa merg cu ochii inchisi, as face-o. Daca as putea sa-mi astup urechile, as face-o. Daca si-ar da seama de scarba din privirile noastre, oare ne-ar mai spune de altii, cand si ei fac la fel?
Adevarul doare, dar trece. Cel putin mie-mi trece, scarba-mi va ramane, tocmai d-aia mananc in fiecare zi ceva acru, dar oare oamenilor, ce sunt implicati, cand vor descoperi realitatea, le va trece asa usor?
Legenda: nu e vorba de niciun el, ce face giumbuslucuri cu cine stie ce ea. Nu-s implicata, decat ca amica, in toata chestia asta si ma doare c-am avut incredere, atat.

2 comentarii:

iculici spunea...

ea: "asculţi muzică?"
eu: "da"
ea: "dă jos căştile !!!"
eu: "de ce?"
ea: "ca să auzi păsărelele. aşa cu căştile în urechi nu auzi primăvara"
...
mulţumesc. dacă pe lângă păsărele nu aş mai auzi şi vorbe şi înjurături şi ţipete şi răutate şi ... ... zău că aş merge fără muzică
decât să o aud, mai bine văd primăvara.

de asta eu merg cu muzicile în urechi. :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@Maria- da,sunt minunate castile, doar ca nu pot sa le utilizez si la serviciu mereu.O sa-mi treaca,doar ca acum mi-e scarba.Cat de naiva fusei.>:D<