miercuri, 26 mai 2010

Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Asa spuneam: "nea Jean".
Dupa ce din 144 de ore, am dormit doar vreo 37, azi pe la 15 am adormit. M-am trezit acum 5 minute, am crezut ca am visat, cand am auzit, mama mi-a zis ca nu e vis,ca e adevarat.
In '90 si-a aniversat ziua la TVR, la un moment dat o domnisoara i-a adus un buchet de flori, spunea ca e artistul dansei preferat, dar florile vroia sa i le dea lui Arsinel, iar el, cand l-a certat sotia a zis "artistul dansei preferat si nici nu stie cum arat, poate al maica'sii". Tot atunci a fost prima data, cand l-am auzit pe Arsinel cantand o melodie, pe care n-am mai auzit-o niciodata "Am un prieten". Inca o mai stiu, inca o mai cant, desi n-am mai auzit-o niciodata, o aveam scrisa undeva, pe un caiet de cantece, candva.
Unde se duc mustele iarna, tu stii?
Dar despre cititorul de contoar?
Si cine plateste Slibovita pana la urma?
Stiai c-atunci cand se-mbata face sesizari? 
Stiai unde petrecea Limba revelionul?  , intre timp s-a mutat, s-a mutat de tot la ....(daca ai chef de toate astea,minutul 1:31).
Stiu ca multe au mai fost, dar ...nu mai conteaza. Acum plang.

3 comentarii:

realbadpisy spunea...

dap! un mare artist!

macanta spunea...

mare om,jean!
copilaria mea l-a placut in 'toate panzele sus!'

Brutacu Hector spunea...

... Si eu plang si imi vine sa trag o injuratura ... 'tui mama ei de viata nenorocita.