luni, 31 mai 2010

D-ale noastre

Fantastic, nemaipomenit. Bine ca am aflat si eu:

Asta am descoperit-o de mult. Trebuie sa fiu mai atenta la ce scrie pe hainele mele, ca afla si altii si mi se strica imaginea:

Asta nu-i clara, dar e un motiv de zambet. Cam amar, sau cam ironic, depinde: amar- pana si asta cumparam, ironic- suntem cea mai bogata tara din lume, cumparam tot, ce produc altii:

Unde il gasesti, ca sa poti vedea bine, nu cum apare in poza? In magazinele specializate, in vanzarea semintelor. Asta, ca sa iti dai seama ca nu "iarba verde de acasa sa ma ratacesc prin lume nu ma lasa", ci gazonul american sau gazonul japonez. Nici iarba nu mai e ce a fost.

2 comentarii:

iculici spunea...

SCUMPA, poate tu credeai că bei fanta de portocale care conţine suc de ... vişine (de exemplu) ... aşa că ei s-au gândit să precizeze exact ce conţine fanta de portocale. !
=))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- exact.Ma intrebam de ce dudele au gust de portocale,norocul meu,ca mi-au precizat.