miercuri, 3 martie 2010

Poza de Miercuri

dacul meu :)


7 comentarii:

Lillee spunea...

Vreau sa-ti zic ca am stat ceva sa-mi dau seama ce e in poza asta...si sincera sa fiu...tot nu stiu :)) Poate nu mi-am sters ochelarii?

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- nu-s ochelarii de vina,nici eu n-am realizat decat dupa ce am descarcat poza.Era o cascada,eram undeva in interior si mie sus acolo langa lumina,unde incepe stanca,in dreapta,mi se pare ca e un dac.De cand mi-a intrat ideea asta si-am zis-o si altora si ei spun ca e un cap.Eu am zis da,pt ca mereu m-am intrebat daca ma trag din daci sau romani,sau doar din daci,poza e facuta in Italia si-am zis "clar din daci,uite si aici sunt cu mine".
Cred ca ochelarii mei sunt de vina :)) mi-arata alte imagini.

iculici spunea...

:)) INIŢIAL AM CITIT "DRACUL MEU" ŞI MĂ UITAM CA-N CIORBĂ UNI-I DRACU' :))
ORBIT PÂNĂ LA FINAL. :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- :)) clar avem cvea cu totii.Poate ca dacul ala il vad doar eu.Dracul exista si el,ca mi-a zis mie candva,ca-n caz ca vrea cineva sa stie cine e,sa spun ca-i el.

Lillee spunea...

Merg pe incredere ... si eu zic ca e un dac :) Bate palma =))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- ai simtit?Am batut-o ;)

Lillee spunea...

Am simtit eu ceva...dar nu ma prindeam despre ce e vorba. Acum stiu :)