luni, 1 martie 2010

D-ale mele

Ca să continuu într-un fel jurnalul ăla. Îmi plăceau dimineţile, îmi plac şi-acum, doar că nu-mi plac surprizele şi cu atât mai puţin cea de azi. Da' aşa-i viaţa colorată. Dacă lăcrimezi nu-i nimic ciudat sau poate da, pentru unii, mai ales atunci când nu eşti afectat personal, ca să zic aşa, dar vreau dimineţile de altădată. Vreau de exemplu dimineaţa de Vineri, da, să pot citi asta, înţelegi? Nu, nu înţelegi, dar înţeleg eu şi nu-mi convine, dar n-am ce face.
V-am pupat selectiv, neselectiv, că mâine nu se ştie ce şi pe unde suntem, dar azi avem serviciu (unii dintre noi).

8 comentarii:

Anonim spunea...

Mai tii minte cantecul ala in japoneza? "Nicio lacrima.... tatata". Unde mai pui c-a venit si primavara! ;)

Culian spunea...

La multi ani si toate alea !
Un 1 Martie fericit !

;) :D

Anonim spunea...

Draga mea sa ai o primavara superba,sa fi fericita si numai bine,te astept cu premiul la mn pe blog in loc de martisor:))

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- tocmai acum,cand "imi luam si eu un tranzistor nou". Primavara...eheee.. "degeaba vine primavara,atata iarna e in noi,ca Martie se poate duce/cu toti cocorii inapoi" doar la unii,ca de azi a venit,gata :)
@Culian- multumesc
@darias- multumesc asemenea, am vazut,dar abia maine am sa "primesc",azi nu ma simt in stare.

Lillee spunea...

Si eu te pupacesc cu mare drag!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee dar cu grija ca-mi stergi machiajul :P

Lillee spunea...

Cu grija, cu grija...parol! :-*

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- :* >:D< mi-a trecut deja, saru'mana