miercuri, 14 octombrie 2009

Fugiţii spală putina?

Să spălăm putina şi să dăm bir cu fugiţii. Da, da, să spălam putina, dar cum, care, aia de brânză, aia de castraveţi, aia de vin, sau care? Şi mai ales cum? Cu ce? Până una, alta, eu am spălat-o p-asta, pentru vin:
faza 1, pui apa la fiert, la pirostrii, că-i criză
faza 2, iei putina, pui în ea un cocktail de sodă caustică şi apă şi treci la acţiune:
faza 3 o limpezeşti
faza 4: te gândeşti poate o să fie ceva de pus în ea.
faza 5: te pregăteşti de scufundări, pentru data viitoare, că asta e mai mare:
Şi fugiţii de unde să-i iau? De la zoo, de la Voila, de unde? Că birul l-am dus, la primărie. De ce nu pot fugiţii să spele ei putina? Birul oricum îl dăm cu putina si eu mai am si altele de făcut.
De ce nu o spală cine a murdărit-o? Totuşi bine, că nu il spăl pe Putin.
Astea fac parte din întrebările mele existenţiale, din cauza cărora nu pot să dorm noaptea.

Un comentariu:

Miţă spunea...

=)) Nu mi-a trecut prin cap vre-odata sa spal putina la propriu. Oricum, cui ii trebe sa si-o spele. :P