marți, 20 octombrie 2009

Zodiile şi ideile mele

Nu cred în zodii şi mi se par amuzante horoscoapele, iar cel mai mult mă amuză discuţiile astea:
"ce zodie eşti?
-fecioară
- păi d-aia eşti obsedată de curăţenie, d-aia critici, d-aia eşti rece, d-aia nu te iubeşte nimeni, că fecioarele mor singure; aa, n-ai cum să fii fecioară, fecioarele sunt c..., dar depinde de decadă" şi pot continua cu argumente d-astea tâmpite. Dar de întrebări, nu zice nimic si m-am gândit eu aşa (uite că gândesc şi când nu mă întreb) ca de mâine să zic că-s altă zodie. De mâine am să fiu când peşti, când berbec, când gemeni, o să fiu pe rând fiecare zodie. Tare-s curioasă (acum m-am gandit că pot fii şi curioasă, eu, care nu sunt) ce mi-or zice de zodia aia nouă.

Valeriu Sterian - In loc de horoscop - EVZ-1994

2 comentarii:

Miţă spunea...

Off topic: Te-am provocat la o leapsa. Sper sa iti placa si sa ii dai curs. Mersi.
http://babiloniada.blogspot.com/2009/10/campanie-electorala-leapsa.htm

Miţă spunea...

Off topic: Te-am provocat la o leapsa. Sper sa iti placa si sa ii dai curs. Mersi.
http://babiloniada.blogspot.com/2009/10/campanie-electorala-leapsa.html