joi, 29 octombrie 2009

Mi-e bine

Stau într-un loc, închis, umed şi călduţ, mă lupt să ies la suprafaţă şi cand zic, că totul e bine şi am reuşit, se revarsă un lichid alb-gălbui, sau in alte dăţi, ceva moale, cu un capăt rotund şi alb şi o iau de la capăt. Mă lupt, mă întreb "oare o fii femeie, o fii bărbat?", în ziua de azi şi femeile şi bărbaţii poartă cercei şi nu-mi dau seama.
De fapt nu, nu, nu mă lupt, să se lupte alţii, dacă vor, pentru că mie îmi place aşa cum sunt, sunt "într-o ureche" şi mi-e bine.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Perturbat de tot ce mişcă în jur, confuz în legătură cu orice, vesel şi enervant, aberant şi optimist în tot ce fac - ăsta-s eu şi ... mi-e bine :D !

iculici spunea...

IN DREAPTA? SAU IN STANGA? :P

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- cred ca sunt intr-una de catel,cred ca e mai bine.