vineri, 30 octombrie 2009

Scrisoare către Gepetto

Dragă Gepetto,
Eu, fetiţa junglei 13, m-am hotărât să-ţi povestesc ceva. Asta e o boală, gravă, după părerea mea, iar, când eu ştiu, că pe data de 22 octombrie, la ora 20, încă mă aflam aici şi-l ascultam pe omul ăsta, cum pot spune unii, că au mâncat la 2 mese depărtare de el, la aceeaşi oră? Bun, s-o fi dedublat, sau poate are vreo sosie, dar ce să fac eu, dacă lucrez acolo, unde se presupune că a mâncat ? De ce mi-e jenă mie, când un om e prost? De ce nu pot să-i zic direct? De ce apoi nu-şi cere nici măcar scuze, când îşi dă seama că eu ştiu că nu-i adevărat?
Auzi Gepetto, de fapt vroiam să te întreb, câţi copii mai ai prin lume?

Un comentariu:

iculici spunea...

MUUULTI. FOARTE MULTI. PE UNULDINTRE EI L-AM CUNOSCUT SI IUBIT EU

PUP.