duminică, 25 iulie 2010

Eu daca ma spal, sunt vioi cat zece

Cu putina intarziere, dar binevenita, ca tocmai ce-am asistat ieri la o discutie, unde cineva spunea asa "ne anuntase ca nu va fi apa, pana la 16, dar mi-a fost asa de lene sa imi opresc, incat m-am spalat cu doua servetele umede si o cana de apa" (asta sa-mi spuneti voi cum e, "sa speli" un corp de 65 kg si 160 cm inaltime- Multumesc inca o data Doamne Doamne, ca am miros foarte rar).
Asadar Florica intreaba
cat iti ia sa fii naturala? As putea sa spun ca ma spal in fiecare zi in lapte de crocodilita, adus de 13 cadani si ca mai apoi am parte de un masaj de relaxare, oferit de cadanul principal, dar adevarul e ca  dimineata ma trezesc cu o ora inainte sa plec la serviciu, nu ca mi-ar lua prea mult sa pun niste kg de maclavaisuri pe mine sau sa folosesc dusul pe post de liana, dar momentan inca sunt in faza, in care cafeaua si tigara sunt printre primele, ce-mi ureaza buna dimineata (da, stiu, rusine mie, tot n-am curaj sa-mi promit).
Deci, nu lapte de crocodilita, nu spaclu, nu flex si niciodata nu uit faptul ca parfumul nu inlocuieste apa si sapunul, despre marci si altele am scris intr-o alta rubrica d-asta de oracol (adica aici), in schimb zilnic folosesc gelul de dus (cateodata chiar de mai multe ori, pasta de dinti, sapunul, cateodata malaiul, de doua ori pe saptamana samponul (daca simt o fac de cate ori e nevoie). si da, am incercat candva sa ma spal cu sapun de casa, dar nefiind parul obinuit, n-am avut eu rabdare sa se transforme el (stiu oameni, ce folosesc doar sapun de casa, oameni, pe care nu lipsa banilor ii face sa-l foloseasca). Nu mi-e frica sa folosesc apa la copaie, in momentul, in care apa la teava nu-si face aparitia. Ma tund singura (de cand am ramas cu sechele si am reincercat sa le mai dau o sansa, pe care au ratat-o, spre raul meu atunci), ma vopsesc singura (chiar si in momentul in care fac schimbari bruste de culoare) si n-am niciun truc asuns, poate doar ca nu ma sterg niciodata dupa ce fac baie, cat ma invart eu p-acolo, se usuca (poate din cauza ca ma invart?). 
Parafrazand o melodie celebra, am de toate-n baia mea, cum are toata lumea... si le si folosesc.
Ca vrei sa spui cat timp iti ia, ca nu spui, ca ai produse, de sta soarele in loc si nu mai straluceste luna, nu uita 
"Cu sapun ma spal 
Si cu apa rece 
Peste fata toata 
Mult clabuc imi trece 
Si ce daca somnul 
Nu vrea ca sa plece 
Eu daca ma spal 
Sunt voios cat zece."
P.S- iarna pe fata ma spal cu zapada :)

Un comentariu:

Camelia Bucur spunea...

:)) cunosc situatia...eu inca mai sunt intrebata cum de am curajul, tupeul, rabdarea sa ma spal in fiecare dimineata pe cap. se pare ca unii se spala doar din obligatie:-??