marți, 6 iulie 2010

D-ale mele, pentru ea

Si printre orele alea de nesomn, la un moment dat am primit si-un sms "sa nu iti faci program Luni, cel putin nu seara" si nici nu i-am raspuns. Pai, ce? Sa creada c-am uitat, dar cum sa uit c-acum cativa zeci de ani, in timp ce era pe balta CVC a intrerupt activitatea oamenilor si linistea pestilor si a zis "cred ca nasc", de au intrat oamenii in panica. Nu, ca n-a nascut acolo, a avut timp s-ajuga si acasa, dar cat p-aci sa se nasca CLC intr-o masina, si ce masina.
La Multi Ani CLC (sau vrei Aglaia) si am retinut pentru toata viata "daca nu ne sculam, ne culcam la loc"

4 comentarii:

iculici spunea...

MULŢI ANI TRĂIASCĂ AGLAIA :) !

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- saru'mana :*

aglaia spunea...

msms:*:*:*:

Fetita Junglei13 spunea...

@aglaia- cu placere :*