sâmbătă, 24 iulie 2010

De ce iubesc batranii (2)

Ea are 70 de ani. E geniala, e minunata, e o sursa de ras si voie buna. Bancurile si glumele sunt nimic, pe langa ce face ea.
Exemplul 1:
- pe mamaie o chema Rada, in seara in care m-am intalnit cu mamaie Rada i-am zis:
-Nu mai stau, ma duc sa vorbesc cu mamaie Rada.
Ea:-cu cine?!
eu- cu mamaie Rada
fiica ei:- cine e mamaie Rada?
ea: ma'sa mare. Unde ziceati voi ca sunati atunci cand ati crezut ca delirez eu?
fiica ei: Care? Ca era mamie Mita.
ea:-nu,asa o chema.
Eu incercand sa explic: mamaie Rada, la B...
fiica ei: aoleu mama, asta o fi crezand ca s-a-ntors ma'sa mare s-o viziteze, ca doar nu s-o duce acum in cimitir
eu urland: pe mamaie Rada, ma duc la Bi s-o vad pe mamaie Rada.
ea: Doamne Ajuta, am crezut ca te-ai bolanzit.
Exemplul 2:
ea: intr-o noapte m-am dus la wc si-am aprins doar tv-ul, ca ma oboseste lumina. Ce crezi? Erau unii acolo maica si ala o pupa pe colo, pe colo, pe dincolo, iar pe colo, pana ajunse acolo.
eu- dar te uitasi ceva, de ai vazut cat a pupat-o, recunoaste
ea:-m-am uitat,  chiar si la intoarcere.

Niciun comentariu: