marți, 27 iulie 2010

Nu-mi place

Poate ca-i sexy, poate ca iti da senzatii, dar eu tot nu-i vad rostul si mi se pare chiar scarbos cand o vad pe sub strampi. Se spune dresuri, nu? Ei bine, eu in momentele alea ii vad ca pe strampii, de ma obligau candva sa-i port si ma tot gandesc unde e sexy-ul in bratarica aia, de deasupra gleznei, ce apare in fata privirii mele, doar ca o denivelare. Astept cu nerabdare bratara de genunchi, bratara de urechi, dar sa nu fie, precum cerceii, ci sa se atarne intre ureche si cap. Injurati-ma, faceti ce vreti voi (ripostez doar daca vreau), dar nu vad rostul bratarii de picior si nici al inelelor pentru degetele de la picioare.

3 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

mai e ceva extraordinar de stresant: sosetele cu degetzele. frate, ma apuca nervii numai cat le vad in magazin.BRRR!

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia Bucur- =)) am sosete cu degetele.Prima pereche am primit-o acum cativa ani si cand m-am dus cu ea pana la magazin si asteptam sa vina paine vecinul meu MIRC venea se uita,pleca,se uita,iar pleca si tot asa,pana cand mi-a zis "eu inteleg ca te-ai grabit,dar sa iti iei manusile in loc de sosete" =))
Le iau de 2-3 ori pe an,cand vreau sa rad.

Camelia Bucur spunea...

auch:))
mie nu-mi plac, din acelasi motiv pentru care nu-mi plac nici manusile; nu pot sa respir din cauza lor:))