joi, 22 iulie 2010

Sechestru

Dupa cum spuneam aici, mi-am petrecut ziua sechestrata c-un copil de 4 ani. Dupa multe incercari reusite si nereusite de a poza vrabiute, turturele si alte zburatoare, ce-mi zambeau din copacul, ale carui crengi intrau pe geamul balconului, am incercat sa vad altfel de zburatoare, ca doar era zi de sarbatoare, ziua lor, soeurs et frères.
Incercai, drept dovada, uite la ce facea copilul poze, in timp ce eu incercam sa pozez zburatoarele de afara:
N-am reusit, decat sa o ascult pe Dora:


Azi e o noua zi de sechestru :)

3 comentarii:

Unknown spunea...

N+am mai vazut papusica de asta din copilarie :D

iculici spunea...

:)
CE SCUMPICĂ E DORA ...
SĂ TRĂIASCĂ... COPILU' DE 4 ANI!!!

ŞI FJ13 SĂ TRĂIASCĂ!

PUP.
CU DRAG,
.

Diana spunea...

Eu zic că pentru 4 ani e măcar relativ bine centrată. :lol: