vineri, 2 iulie 2010

Discutii si concluzii

Discutia 1:
El: uite-te si tu si zi, nu-i asa, ca-i buna? Ca ma tot contrazic cu astia.
je- Adevarul e ca da.
astia - clar nu mai vezi bine sau te-ai tampit si tu.
el:- eu v-am zis, mai ales cand e in colantii aia...
je- in aia nu-mi prea place, apar burtile alea
astia- pai, vezi
je- da, dar tot e buna, la anii ei.
el 2: cati ani are? Ca-i buna rau.
je- habar n-am, vreo 54.
astia: caaattt? Are 42
je : doar atat? Eu am plecat, mi-e de ajuns ca o vad 3-4 zile pe saptamana.
el2: caaatttt? Nu mai e buna, chiar deloc.
astia: pai, vedeti.

Discutia 2:
un oarecare: De patru zile, de cand sunt p-aci si de 30 de ore, de cand te cunosc, am ajuns la o concluzie: te mentii. La cei 28 de ani ai mei, n-am vazut om sa rada si sa zambeasca atat. Cate kg ai?
mentinatoarea: aha, ia o piatra-n gura, gandeste-te la o dorinta, fa vuduu, dar e musai sa intreprinzi ceva, daca e prima data. Kg?Mai putin decat ai tu.
astia (de mai sus): in locul tau, mi-as vedea de treaba mea, merge pe principiul "pui mana, dau" si da tare. El inca mai e vanat.
un oarecare: prevad, ca pana la sfarsitul zilei o sa fim cei mai buni prieteni.
mentinatoarea: prevezi gresit.
Dupa cateva ore:
un oarecare: ca o dilema asa, cati ani ai?
mentinatoarea: treizeci si...
un oarecare: cattt?! Sigur?!
mentinatoarea: daca traiesc, anul asta fac treizeci si mai mult.
un oarecare: nu se poate sa vina acolo, langa tine? Prevad...
astia: lasa previziunile, ca si pentru ele ti-o iei.
Concluzia: o femeie poate fi buna, pana-i afli varsta si rea, inainte sa o afli.
Legenda: buna, folosit in contextul zilelor noastre.

Un comentariu:

Lillee spunea...

Mi-a placut tare mult concluzia, pentru ca asa este:)