luni, 5 iulie 2010

Anul trecut, anul asta

Anul trecut, cand am facut eu o schimbare si-au inceput oamenii sa-mi zica "da' de ce? Ca erai asa de frumoasa, iti ieseau si ochii in evidenta", ma puse naiba sa le spun "obisnuiti-va cu ideea, ca momentan o sa ma vedeti urata si cu ochii scosi din orbite. Vine criza, imi iau masuri de precautie, de ce sa mai dau banii". Cine a stiut ca glumesc a luat-o ca atare, cine nu, a luat-o de buna si dupa un an de zile, a reactionat. Cand am vazut femeia schimbata, acum doua zile si-am intrebat-o "de ce?", mi-a zis "din cauza ta" si ma gandeam de ce oi fi vinovata, raspunsul mi l-a dat sotul ei "pai, n-ai zis tu anul trecut, ca din cauza crizei, astia zic sa taiem, tai si eu de unde pot si-am inceput cu parul ei, dadea 17 ron pe nu stiu ce masca de ingrijit, samponul nu-i ajungea niciodata, deci a fost prima pe lista".
Anul asta, mai exact maine sa-l vad ce zice si ce o sa mai taie.

2 comentarii:

aglaia spunea...

nuj dc...dar crek stiu despre ce e vb:)))=))))

Fetita Junglei13 spunea...

@aglaia- sigur sti,dar sa vezi si rezultatele =))