joi, 24 septembrie 2009

Leapşa

Adică un fel de oracol. Luată de aici.
1. Sunt: că respir, Consţanţa- Nadia
2. Păstrez: surprizele de la guma Minti, turbo, clasoare timbre, şerveţele, vederi cu actori, caiete de fotbal, ambalaje ciocolata ante'89, praştia, etc
3. Mi-aş fi dorit:- să mă nasc pe vremea lui Moromete.
4. Nu imi place: răutatea, făţărnicia.
5. Mă tem: de mine câteodată.
6. Aud: normal, stau bine cu auzul, desi câteodată mă fac că nu.
7. Îmi pare rău: că n-am vorbit din prima zi de viaţă.
8. Îmi plac: multe
9. Nu sunt: "Nu sunt ce par a fi
Nu sunt nimic din ce-as fi vrut să fiu
Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu
M-am resemnat ca orice bun creştin
Şi n-am rămas decât .. cel care sunt"
10. Dansez: când simt nevoia, nu contează locaţia
11. Cânt: tot timpul, d-aia e şi loc pe lângă mine, fug toţi.
12. Niciodată: Niciodată, niciodată m-aş putea înlocui dragostea ta"- melodia asta-mi vine mereu în cap, la auzul acestui cuvânt.
13.Rar: ma enervez
14. Plâng: câteodată
15. Nu-mi place de mine pentru că: pun pe alţii pe primul plan, abia apoi eu şi pentru că nu pot spune nu.
16. Sunt confuză: rareori, poate atunci când citesc "Alice în ţara minunilor" în chineză şi când primesc anumite maimuţoiae (emoticonuri) pe mess, la care e o altă traducere decât cea pe care o interpretez eu.
17.Am nevoie de : aer
18. Ar trebui: multe...să nu mai fim ipocriţi, să nu ....
Hai ca am făcut-o şi p-asta.
Aş dori ca Bibi să completeze asta.


2 comentarii:

bibi spunea...

1. Sunt: bibi…bi….pipi(km imi zicea andreea)
2. Păstrez:comoara de sub pat
3. Mi-aş fi dorit: sa am aripi:)
4. Nu imi place: ca toti suntem la fel chiar daca nu recunoastem
5. Mă tem:de vocile lu constanta:))
6. Aud: doar ce vreau.
7. Îmi pare rău: ca sunt in viata mea
8. Îmi plac: cam toate
9. Nu sunt: homo:))
10. Dansez: mereu….
11. Cânt: idem mereu
12. Niciodată: niciodata e mai aproape decat pare a fi.
13.Rar: gandesc:)))
14. Plâng: mai mereu
15. Nu-mi place de mine pentru că: tac si inchit ca o ratata
16. Sunt confuză: cand am mate:-??
17.Am nevoie de : neste palme…k mi-e somn
18. Ar trebui: sa nu mai ma duc la scoala:)k n-am nevoie=))

Fetita Junglei13 spunea...

@Bibi-merci