marți, 8 septembrie 2009

Raspuns la sms

"Merg pe drum şi vine baniiiiiii, am găsit 2 mii :))"- acesta e un sâmâsî primit de mine acum 3 zile.
Legendă: 2 mii= 2 bani
"Cum mergeam in miez de noapte
Cu gândurile ocupate
Nimeni nu e pe cărare
Hopa, ce văzui în cale
Nu-i punguţa cu doi bani
Da' şi-ăştia-s gologani"
Je truve 50,5 ron, de fapt ei m-au găsit pe mine, că era noapte şi beznă. Aştept sms-ul în care-mi spui ca ai găsit-o pe Eloa cu accent pe a (ştii tu cine e) şi eu îţi dau din câştigul meu de la loto :).
Şi "se face special, fără număr, făra serie (de bolentin)" pentru emiţatoarea esemesului (nu antena):

Calin si Luminita - Mi-am dat painea am dat banii


5 comentarii:

iculici spunea...

SCUMPA, DISEARA MA PUN LA CITIT TOT CE AI SCRIS CAT AM FOST EU PLECAT.
AM ADUS CEVA PENTRU TINE. DACA O SA POT POSTA, O SA VEZI... :P

PUP.

bibi spunea...

imi raspunzi la esemeesss.....si iti scriu atat de deeesss...:X:*:))



astept sa ma vad pe la Otv ala...:))

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- bine ai revenit.>:D< :*

Anonim spunea...

:))cel mai mult am gasit vreo 50 si ceva de lei.apoi i-am pierdut si eu din pacate:(

Fetita Junglei13 spunea...

@dragos- eu gasesc zilnic cel putin 0,5 ron, de fapt ei ma gasesc ep mine :)