vineri, 18 septembrie 2009

De-ar creşte via pe casă

poate ar fi cum spun ei aici sau aici. Dacă nici la tine nu s-au făcut prunele, nu-i bai, nu e ţuică, dar e vin, că doar toate pleacă de la alcool, ori prea mult, ori prea puţin.
Dar când dovleacul creşte-n vişin, te întrebi, de fapt nu, faci un plan:
"la noapte-am să te fur
ţi-o jur
şi am să te fac lanternă
că şi-aşa trăim în beznă"
Ce planuri, că nu mai suntem la cooperativă, trebuia acţionat pe moment, că l-au ciordit alţii înaintea mea şi s-a dus naibii felinarul şi iar "mă acuză" nevinovată. Şi vroiam să-i fac ei primul felinar din viaţă:



2 comentarii:

iculici spunea...

;))
LA MINE LA SERVICIU, VIA ISI FACE DE CAP IN SALCAM. :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ieri, la Campina am vazut via pe casa,la o cunostiinta si i-am cantat,dar mi-a zis ca o s-o scoata.Pacat.