joi, 17 septembrie 2009

Nume sau porecle

Te-ai gândit vreodată de ce dacă de copil i-ai spus cuiva într-un fel, acum nu-i poţi spune altfel. Azi e ziua ei, a lu' Mama Nonica, de ce dacă o cheamă Paraschiva eu i-am zis aşa, nu ştiu. Cum nu ştiu de ce lui îi zic Muise, ei îi zic Coarna, ei îi zic Nina şi cel mai amuzant mi se pare că eu vărului meu, care mai are niţel şi iese la pensie (vorbesc serios) îi zic Marinică. E ciudat, dar nu pot altfel, am încercat, parcă n-aş vorbi cu ei. Cum la fel mă gândesc, printre celelalte zeci de porecle, dacă mi-ar fi rămas şi "bulibaşa", sau ei "furtunaş", lui "dinţosul", oare ce făceam acum? Nimic, râdeam, ca şi de celelate, dar asta da, ar fi fost amuzant, cred că aş fi fost singurul "bulibaşă mic şi slăbuţ".
Mda, nu dorm.

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi plac poreclele:)) ma rog,cele date cu bun simt