miercuri, 30 septembrie 2009

Dantura mea e specială

Nu mă uit la tv, nu mă uit, dar fusei aseară la cineva şi-i funcţiona tv-ul (nu mergea, că nu avea picioare- de la tata citire din copilăria mea zbuciumată) pe un post local, o emisiune cu şi despre ţărani, că noi la d-astea privim, nu că le avem cu agricultura, nu, noi estem ţărani moderni, dar uite aşa avem motiv să râdem de prezentator când îl întâlnim. Zece minute am privit, nu mai mult, că oricum se termina, dar mi s-au aprins beculeţele, alea cu întrebări, generate bineînţeles de către el "au un dinte împotrivă". De ce un dinte? De ce nu toată dantura? Eu o am pe toată împotrivă, că-i mai specială şi e şi dinte-pauză-lipsă-gaură, dar un dinte doar? Şi care? Molarul? Caninul?

5 comentarii:

iculici spunea...

:))
INCISIVUL.

PUP.

Boogie Man spunea...

off topic: link exchange/blogroll ? :D

Culian spunea...

Eu n-am nici un dinte împotriva ta, dar asta nu pentru că aş fi chel în gură :D !

TVdece spunea...

Merge perfect cu dilema mea de azi: "Exista si o apa a Duminicii? Si daca da, cand zici s-a dus totul pe apa Duminicii, e de bine sau de rau?"

Fetita Junglei13 spunea...

@ICULICI- de incisiv uitasem :))
@culian- nici eu impotriva ta :)
@TVdece- m-am intrebat si eu intr-un alt post de ce nu apa lui Marti.Pe apa Duminicii cred ca e de bine la drum de seara.
@Boogie Man- s-a rezolvat