miercuri, 2 septembrie 2009

Banc vs realitate

Ştiţi bancul?
Ce faci Gheorghe?
- Caut 10 ron, i-am pierdut mai devreme.
- Aici?
- Nu, pe trotuarul celălalt, dar aici e lumină.
Acum realitate:
- caută şi tu actele lui X, i-au furat portofelul şi-i trebuie să-şi facă buletinul.
Cauţi în locul unde ştii că erau, răscoleşti apoi tot, te trec jdemii de sudori (nu lucrătorii), te întrebi cine, când şi mai ales de ce le-a luat de la locul lor? Ai impresia că trec secole, când:
- Ce faci?
- Caut actele.
- Păi nu sunt acolo, le-am mutat locul, sunt în seiful ăla.
-AAAA (ţipăt puternic), de ce nu ai spus din prima?
- Am crezut că ştii.
-Cum să ştiu eu că tu ai mutat ceva?!
Viaţa bate filmul, clar, la orice categorie vreţi voi.



3 comentarii:

aglaia:)) spunea...

:))=)))..app..cmf??:d:d:d

Fetita Junglei13 spunea...

@aglaia- bine.Tu? Pe cand un nou 1.1-2.2, o mima, iesit in padure, ceva?

aglaia:)) spunea...

m cef sa dansezzz..sa mor io..\:d/..sa mai rad mai un 11...22..ceva..k m-am pliktisit tare rau:(((((..ma uitam la filmarile de la ziua mea:))))))))))))))))=)))))))))cu petrecerea in jungla:))))