miercuri, 9 septembrie 2009

Jurnal de iatac

Ieri 09.09.09
Ora 16:10 din cauza acestui motiv, eu şi toţi piticii mei picarăm, mai rău decât picau mig-urile într-un timp pe plaiurile patriei.
Ora 16:23 - mama lu' fetiţa junglei ... sar că nu-i Tarzan să mă pârască la maman, sunt fetilii:
ele- ai dormit?!?!
eu- da
ele- când? că abia am sosit de 15 minute?
eu- uite acum şi mă simt odihnită
ele:=))
Ora 16:35 în casa mea, în iatacul meu, în bedrumul meu
ea:- mi-e somn
eu: păi dormi
Ora 17:05- M-am tot gândit ce i-aş putea face? Ultima oară când a făcut asta am şocat-o cu miss piranda şi guţă.
Ora 17:40- traiască familia lu' enibadi că mi-am descoperit telefonul şi...
patul meu şi ea:
cărţile erau ale mele şi da, recunosc, am lenjerie cu tigrii sau ce-s ăia, face parte din categoria cado .
Între timp eu am fost la magazin, am scuturat, am dat boxele la maxim, am râs, i-am cântat, am verificat dacă respiră, singurele reacţii din partea ei au fost:
" trebuia să-mi pun ceasul să sune peste vreo 3 ore", deşi acum nu-şi mai aminteşte.
Ora 17:53
ea:- dă-mi să beau ceva, că eu aşa simt dimineaţa, nevoia să beau ceva.
eu:- suc? vrei bere că am? ţuică, vin?
ea:- apă mă sau ceai, dă limonada aia încoa'.
eu:- uite poză cu tine şi să ştii că te pun pe blog. :P
ea:- auzi mă, eu venisem după ouă la mama ta, o să le zic ălora acasă că am stat să ouă găinile.
P.S - şi pe MMS o luase somnul în drum spre magazin.
Dacă ţi-e somn, sau dacă nu şi ai dori, închiriez iatac, adică îl dau liber, că eu mă mut în junglă.

Un comentariu:

iculici spunea...

AHAAAAA... DECI EA E... HMMM...

:P
PUP.