marți, 29 septembrie 2009

Cerere în căsătorie

Aşa cum ar trebui să sune ea, în zilele noastre şi ca urmare a unor fiţuici (tabloide, ziare, reviste sau cum le-o mai zice), în viziunea mea.
-Vrei să fii nevasta mea?
-Da.
-Acum scoate jurnalul, te rog, să văd când, cum şi mai ales cu cine ai făcut frichi-frichi. Pe mine nu mă interesează prea mult, că doar nu ai trăit în peşteră până acum, dar poate peste ani se trezesc vreunii, care probabil aşa au procedat când s-au căsătorit sau o vor face ...
M-am săturat să aud "asta cere publicul" ca replică la mizeriile care se scriu sau se difuzează. Eu una pot dormi liniştită şi fără să ştiu că nu ştiu ce soţie de fotbalist a făcut sex cu cineva, pe care probabil îl iubea atunci şi a avut încredere. Ştiu vina nu-i doar a celor care scriu, ci şi a celor ce urmăresc. Nu citesc tabloide, de ceva vreme nu mă uit nici la tv, din aceeaşi cauză, iar despre ceea ce m-a inspirat să scriu am auzit la radio. Mda, există un filmuleţ (sau ce o fi, n-am avut curiozitatea să privesc şi nici nu o s-o am), aşa şi? Uite d-aia mereg totul prost, nu? Că nea Gheorghe în loc să-şi vadă de norma lui la uzină, dezbate acum treaba asta. Nea Gheorghe, dacă are fete, ştie el ce fac? Sau e el sigur că ţaţă Didina i-a fost fidelă până-n ultima clipă. E femeia aia o curvă? De ce? Că a făcut ce a simţit, dar cu cine nu trebuia? Probabil că-i o fraieră, că s-a lăsat filmată şi a lăsat şi filmul frustratului. În viziunea mea e un frustrat, la fel ca cei ce comentează "fotbalistule, vrem s-o ardem pe nevasta ta". Ai vrea, nu?Asta înseamnă că doar ai visat până acum la aşa ceva şi-mi pare sincer rău pentru tine. Mereu am spus, e uşor să stai acasă în spatele unui monitor şi să comentezi. N-ai dormit liniştit dacă nu ai ştiut până acum că verişoara mea şi-a inceput viaţa de femeie c-un mare fotbalist, apoi mare antrenor, acum câţiva zeci de ani, dar dacă n-a fost să fie, nu a fost şi-acum are fiecare viaţa lui sau că nevasta unui mare sportiv, la începuturi, când el îi jura iubire veşnică se ascundea şi fugea, iar acum sunt fericiţi? Eu spun că ai putut dormi.
"De voi ca femei e mai greu, dacă te întâlneşti pe stradă cu un fost coleg şi mergi să discuţi undeva într-o locaţie, e grav, deja ai făcut frichi-frichi", asta mi-a spus-o un domn acum 10 ani şi mare dreptate avea. Nu-i de vină ţara, nu-s de vină oamenii, ci doar mentalitatea unora. Dacă te îmbraci în haine scurte- o ai în palmă şi-o oferi la toată lumea, dar dacă mă îmbrac în tricou, poate o am în cot şi-i acelaşi lucru.

Un comentariu:

Culian spunea...

Văzând titlul, m-am speriat teribil dar citind articolul mai departe mi-am revenit în fire ... mă sperie căsătoria. Referitor la ce au facut cei de la CanCan cu toata povestea aia era de aşteptat şi reacţia publicului ăsta mai primitiv. Mentalitatea e cea care dăunează, cum ai spus şi tu, dar din păcate n-o putem extirpa !