marți, 8 septembrie 2009

Cum se simte o o #@*& ?

Pentru că am fost cenzurată aici. Chiar am fost, scriam, apăreau jdemii de coduri şi erori şi nu mergea şi tot aşa, să revin. Te-ai gândit vreodată cum se simte o #@*& ? Nu? Ei bine, eu da. De ce? Pentru că:
eu- te simţi rău?
d- mă simt ca o #@*&
eu- E de bine sau de rău? Cum se simte ea? Tu, ca băiat şi posesor vorbeşti cu ea? Dacă da, ce-ţi spune?
Şi pentru că am primit acest răspuns şi de la fete le-am întrebat cam acelaşi lucru. Aşa că aş dori să ştiu şi eu cum se simte ea şi ce limbaj se foloseşte pentru a vorbi cu ea. Tu ştii?

2 comentarii:

enygmah spunea...

Da
e comunicare prin telepatie, doar posesorul poate comunica cu ea. Pentru fete este ceva naspa (nu stiu exact ce ca artea mea feminina este in concediu in acest moment), pentru baieti e solutia tuturor problemelor... Mai pe larg aici: http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM&feature=PlayList&p=DB6A18D6D813D40E&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

Fetita Junglei13 spunea...

@enygmah- merci,stiam filmuletul de pe you tube