miercuri, 23 septembrie 2009

Poate doar eu mă întreb asta

Din două în două zile mă întreb de ce au pus gard la cimitir. Ei nu ies de acolo, iar băieţii ăia de iau flori de acolo, intră oricum. Şi mă întreb, oare nu puteau pune alte denumiri unor obiecte, că m-am săturat să aud "Fetiţa Junglei dă-mi clanţă", FJ dă-mi @$%$" şi de sute de ori le spun că nu-i la mine e la locul lor, deşi eu le-aş da unora, dar cum?! Înjurătorul m-ar ajuta, dar nu lor, că îmi spune că-s prea necizelate, cu toate că ele-s nişte lady, pe principiul ăla "sunt o lady, ce @$%# mea", atât de des e pronunţată, încât şi dacă ar vrea să doarmă s-ar scula.

4 comentarii:

Culian spunea...

Cu toţii ne întrebăm tot felul de lucruri pentru că e în firea noastră să căutăm şă înţelegem tot ceea ce ne înconjoară. Gardul la cimitir există din mai multe motive dar cred că rolul său principal este acela de a delimita spaţiul pe care se întinde cimitirul şi nu de a împiedica pe cineva să intre sau să iese, adr asta e doar o părere.

iculici spunea...

SCUMPA, AI VAZUT AICI:
http://ro-blog.info/2009/09/21/mul%C8%9Bi-%C8%99tiu-cum-ara%C8%9Bipu%C8%9Bini-%C8%99tiu-cine-e%C8%99ti/ ?

SE PARE CA AM INCEPUT IN ACEEASI ZI SA SCRIEM... :D

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- merci.Ce ma bucur,acum am observat ca-i si 13 :)
>:D<

iculici spunea...

;)) CHIAR...

IMI PLACE MULT 13. IN GENERAL.

13 13 13 13 ... :P

PUUUUUUUP