joi, 7 aprilie 2011

Te uita toti si-si amintesc o clipa

Nu intrebarile existentiale, pe care mi le pun cateodata (bine, recunosc, daca esti intr-o sedinta sau alte locatii sobre, n-ai sa ma vezi ridicandu-ma in picoare si trantind o existentiala, dar nu-ti garantez, ca nu iti trimit un sms), ci faptele urmatoare mi se par ca fac parte din categoria nesimtire si pierdut respect de sine (ca-i post sua nu)Picture 3018
Picture 3019
Picture 3025
Picture 3017
Picture 3020
Picture 3026
Picture 3023
Picture 3022
DSCN6322
"Te uita toti in trei zile/Daca dai in primire" spuneau cei de la Parazitii cu Spike si-as adauga atat: si-si amintesc de tine, cand dezbat succesiunea (nu mi-a placut niciodata denumirea, parca ar veni ca un succes dupa ce...) si vand ce le-a ramas, de pe urma ta. Atat, isis amintesc pentru o clipa si atat.

7 comentarii:

Mihaeladm spunea...

Mie inca imi place sa cred ca nu. Nu-i asa. Sau nu pentru toti.
Poate sunt doar naiva, dar ma prefer asa.

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- ma bucur,ca inca gandesti asa.Gandeam si eu pe la 9 ani,apoi viata mi-a schimbat parerea.Si mi-o intareste in fiecare saptamana,din pacate.

madMe spunea...

Nu cred că toți uită, sunt care uită dar sunt și excepții...

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- mda,din cate am vazut eu,doar in vreo 90% din cazuri

Lillee spunea...

Sunt de aceeasi parere cu mihaeladm. Cel putin, pe mine nu m-ar lasa inima...

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- eu chiar ma bucur pentru voi,ca n-ati vazut oamenii,pe care-i vad eu.Pe bune.

Lillee spunea...

Sunt convinsa ca ei exista.