joi, 7 aprilie 2011

Mi-e lehamite deja

Am auzit ieri, pe la 8 am, o stire la radio si-am scos cleiul din urechi, ca sa pot auzi mai bine. Era citat un articol de pe un sait oarecare (ca nu pun link-uri, cand nu vreau).
Am cautat pe Google si-am observat ca aparuse cu o zi inainte, intr-un ziar gratis.
Acum vad ca azi a aparut si-n celalalt online.
Prostia e, ca m-am gandit de cand am auzit-o prima data si m-am gandit si azi si o s-o fac si maine si poimaine si-n celalte zile, care ma asteapta si-n care au sa ma intrebe zeci de oameni, au sa ma acuze alte zeci si probabil au sa ma inteleaga doi-trei, ca vin alegerile si politica-i ...
Stiam de acum cateva saptamani, ca au inceput campaniile mascate, de cand am vazut pomana electorala intr-o Duminica, la sediul unui partid, in localitatea, in care momentan respir. Stiu ca va urma o campanie mult mai murdara, decat cele ce au trecut, dar cand citesc prin presa stiri, pe care omaenii le stiau de aproape un an, readuse in opinia publica numai cu un scop anume, ma ia lehamitea si ma gandesc: oare lasitatea se va tratata vreodata?

3 comentarii:

madMe spunea...

Nu, nu cred că se va trata...

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- din pacate

Lillee spunea...

Cu siguranta nu se va trata.