duminică, 10 aprilie 2011

Sunete






Si probabivor mai urma

7 comentarii:

mihaeladr spunea...

Inregistreaza si vantul asta nebun, daca incepe si pe la voi, ca la noi iar a inceput!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- ma enerveaza blogspotul,imi tot da eroare,cand vreau sa iti raspund.A inregistrat vantul deja de cateva ori pana acu,nuai astazi.Ii incarc acuulatorii,daca reusesc sa termin ce a de scris,poate le si pun astazi

Nea Costache spunea...

Faine filmuletele! O seara placuta!

Fetita Junglei13 spunea...

nea Costache- multumesc asemenea

iculici spunea...

VINERI NOAPTE M-A TREZIT VÂNTUL, PE LA 3.
GROZAV M-AM MAI SPERIAT.... NICIODATĂ NU L-AM MAI AUZIT AȘA NERVOS... ȘI MOR DE CIUDĂ CĂ NU L-AM FILMAT X-(
ÎNSĂ, FILMAI IERI ȘI FULGI ȘI SOARE, ÎN ACEEAȘI ZI. :)

PUP.

madMe spunea...

Si pe mine m-a îngrozit vântul ala , aveam impresia ca ne ia pe sus cu bloc cu tot..
Iar duminică am asistat la același fenomen ca Iculici... în 10 minute treceam de la ochelari de soare la căciulă și fular.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- mai nou iubesc vantul,pe bune, probleme avem doar cand bate din fata.
@madMe- imi place cum suiera, il ador.