sâmbătă, 30 aprilie 2011

Idei bune şi nebune

Eu am idei (bune, mai puţin bune, dar mai ales nebune) şi poate cineva le va pune şi în practică. Poate să-i iasă şi profit, nu-mi pasă.
Eu v-am zis că am rezolvat mai multe, dar nu v-am zis că printre rezolvări şi poposiri de două ori, în acelaşi loc, îmi veniră şi ideile.
Uite ce am gândit eu, ar trebui ca la blocurile, la care încă mai sunt sisteme d-astea (şi ştiu eu câteva, care am prea puţină treabă cu bloacele) să prelungeasă puţin burlanele şi să le introducă, pe sub asfalt.Nu-mi săriţi în cap, că e ţara plină de gropi, că astea-s mici şi trec repede. O groapă mică, un râu în minus la prima ploaie.

Dacă aţi prins ideea ce şi cum, că nu-l vreau pe sub asflat pe porţiuni de km, ci doar cât ajunge la canalizare.

2 comentarii:

Lillee spunea...

mda...e o idee buna. Cum de nu s-a gandit nimeni la asta?

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- cei care ar trebui sunt ocupati cu vizitele in strainatate sau cu privitul nuntii regale.