miercuri, 13 aprilie 2011

Despre flori, numai de bine

DSCN6564         Daca vi s-a format impresia, ca am un suflet sensibil si mi se umezeste cerul gurii, cand vad un buchet de trandafiri, asortat cu umbra iepurasului, tin sa va spun ca va inselati.
        Imi plac florile, da, dar acolo unde sunt ele, prin vai si dealuri, printre maracini si scaieti sau culese de mine si imprastiate prin toata casa. Imi plac si florile primite, dar aceleasi flori, nu buchetele faurite mecanic de florarese. Prefer sa primesc un fundul gainii, cum spun oamenii de prin zona mea florii de tarxacum officinale (bine, ei ii spun c..., dar am zis sa vorbes elevat), daruit sincer, decat sa gasesc pe scara un buchet de trandafiri rosii, pentru care nu iti asumi nici astazi responsabilitatea.
 Ce n-am inteles eu in schimb, e de ce, daca vrei sa iti bucuri irisul cu vederea lor si sa-ti gadili narile cu parfumul lor, trebuie sa le pui la fereastra? Bun, inteleg ca iarna aduci in casa, la adapost ghivecele cu flori si din lipsa de spatiu, le plantezi pe pervaz, dar acum? Pe mine ma bucura privelistea, imi joaca pupilele dansul pinguinului, in timp ce le vad, dar presupun ca tu nu ai flori de dragul meu, presupun (cam mult) ca le ai in primul rand, pentru placerea ta.
 P.S- eu te-am intrebat daca imi permiti sa pun fotografia si sa debitez.Mi-ai permis, uite ce a iesit.

4 comentarii:

Lillee spunea...

Hm, cred ca stii ca la fel sunt si eu. Nu-mi place sa primesc flori, buchete pompoase, pitzipoance :))
Florile sunt frumoase la locul lor, in natura.
Mai degraba imi place o floare d'aia de care ai spus tu...rupta in graba si oferita strengareste.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- daca inca sunt vie si persoana careia i-am fotografiat fereastra nu m-a strans de gat, inseamna ca e bine :))

Lillee spunea...

Recunosc, azi cand am vazut ca nu ai postat toata ziua, deja ma gandeam ca are legatura cu poza de mai sus. Acum m-am linistit. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- in caz de ceva,dau prima si fug.Plus ca poza a vazut-o doar proprietarul casei,nu si doamna casei, atunci era nenorocire mare :))