marți, 12 aprilie 2011

Nimic tare

Uite ce nu mai suport si-am mai zis-o, stiu. Nu suport cuvantul tare. Si inainte sa incepeti cu glumele, sa stiti ca ma refer la expresiile astea legate de cuvantul tare "foooooaaaarte tareeeeee", "super tareeeeee", "tareeeee frateeeee", "esti tareeee"- m-ai gustat sau ce?
Uite un exemplu, am auzit o doamna la tv, intr-o emisiune, ce a multumit, pentru cartea, pe care o primise cadou, zicand "multumesc tare". Serios? Dar cum multumeste moale? Zau, pe mine in momentele alea cuvantul tare legat de multumire, m-a dus la cu totul altceva. Daca ar fi sunat din partea unui barbat, m-am gandit la o singura treaba, dar sunand din gura unei femei, m-am gandit la doua.
Stiu, am o imaginatie bolnava, dar tot nu inteleg cum poti multumi tare.

3 comentarii:

Lillee spunea...

... Daca stau sa ma gandesc mai bine, s-ar putea sa ai dreptate. E fara sens. Si eu folosesc expresia: "foarte tare" :D

Costin Comba spunea...

Pe mine ma enerveaza foarte tare expresiile pe care au inceput toti sa le foloseasca, din Robotii. Sau expresia : Nustiu dastea.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- sunt multe, pe care nu le suport, dar asta e utilizata si de beblusul proaspat vorbitor.
@Costin Comba- nu stiu d-astea deja imi provoaca repulsie.De multa, multa vreme.